Mire Seppälä

Vastuualueet: valmennukset, ilmottautumiset ja tiedottaminen

puh. 040 5291 961            mire.seppala(at)gmail.com

Varapuheenjohtaja

Sanna-Kaisa Liukkonen

Vastuualueet: kilpailut ja tapahtumat

puh. 050  3699 294          sannak76(at)hotmail.com

Jäsensihteesri ja rahastonhoitaja

Marjaana Turtia

Vastuualueet: jäsenasiat, taloudenhallinta, retket ja tiedottaminen
   puh. 050 5831 163          marjaana.turtia(at)dvv.fi

Sihteeri

Mira Sillanmäki

Vastuualueet: kokousjärjestelyt ja tapahtumien buffetit
   puh. 045 2062 929            mira.sillanmaki(at)gmail.com

Nuorisojäsen

Ella Manninen

puh. 044 5460 814            ellamanninen(at)hotmail.com

Hallituksen jäsenten esittelyt

Puheenjohtaja Mire on harrastanut hevosia teini-ikäisestä saakka, ensin ratsuhevosten ja sittemmin isänsä kanssa ravi- ja kasvatuspuolella. Siitostammoja oli vuosien varrella kolme ja niistä varsoja kahdeksan. Tämän jälkeen oli hevosharrastuksessa pidempi tauko, mutta nyt Mire on siirtynyt tä(h)tiratsastajien kastiin ostettuaan suomehevostamma Marjamin. Marjamin kanssa Mire keskittyy kouluratsastukseen ja estehyppelyissä Marjamilla on "lainakuski". Miren mielestä maahankaivetut esteet ovat hänelle vielä liian korkeita.

Varapuheenjohtaja Sanna-Kaisa on Tortolan Tallien moniosaaja. Tallilla Sanna-Kaisa vastaa tuntitoiminnasta, leireistä ja kursseista, mutta yrittäjän pitkät päivät venyvät myös ravivalmentajan ja hevoskasvattajan sekä yksityistallin tallimestarin hommiin. Välillä monitaituri yllättää osaamisellaan itsensäkin sillä niin näppärästi hän naputtelee irtokengän kiinni tai hyppää keulivan traktorin etupainoksi tai ajaa mönkkärillä korjaamaan treenilenkillä hajonneet valjaat vauhdissa tai.. Kuten kuvasta näkyy, Sanna-Kaisa malttaa hetkittäin myös istua.

Esittelyt jatkuvat pian..