Valmennustoiminta

Merja "Memmu" Koiviston kouluratsastusvalmennukset parittomien viikkojen perjantait klo 16.30 alkaen

yksityistunnit ja/tai ratsutus 30 min jäsenelle 35€, kanntusjäsenelle 40€ ja ei-jäsenelle 45€

yksityistunnit ja/tai ratsutus 60 min jäsenelle 55€, kannatusjäsenelle 60€ ja ei-jäsenelle 65€

Ei erillistä maneesimaksua.

Mika Malaskan koulu- ja estevalmennukset parillisten viikkojen suununtaisin

Yksityistunti ja/tai ratsutus: jäsenet 70€, kannatusjäsenet 80€ ja ei-jäsenet 95€

Kaksari jäsenelle 60€, kannatusjäsenelle 70€ ja ei jäsenet 80€

Ryhmätunti 3-4 hlöä jäsenelle 50€, kannatusjäsenelle 60€ ja ei-jäsenet 70€ per henkilö

Estekaksari jäsenelle 65 €, kannatusjäsenelle 75 € ja ei jäsenet 85 €

Esteryhmätunti 3-4 hlöä jäsenelle 60 €, kannatusjäsenelle 70 e ja ei-jäsenelle 80 €

Markku "Make" Nymanin ohjasajo

Ensimmäinen ohjasajopäivä maanantai 23.1.23, jatkosta infotaan, kun päivät tiedossa

Yksityistunti 30 min jäsenelle 55€, kannatusjäsenelle 60 € ja ei-jäsenet 65€

Osallistumisessa ovat ensisijalla jäsenet, sitten kannatusjäsenet ja seuraavaksi ei-jäsenet. Seuraavalla kerralla etusijalla jäsenistä ne, jotka eivät mahtuneet ensimmäiseen päivään.

Markku ohjasajaa myös itse.

Ei erillistä maneesimaksua.

Kati Henttisen maastakäsittelyvalkut lauantait: 22.4, 6.5. ja 13.5.

lisätietoa myöhemmin.

Ilmottautuminen ja maksuohjeet

Ilmoittautumiset ensisijaisesti Artridersin facebook-sivuilla (tai numeroon 040 529 1961 / Mire).

Ilmottautumiset valmennuksiin ovat sitovia.

Valmennus maksetaan seuran tilille:
FI91 5069 0120 0267 91

Maksun viestikenttään valmentaja, päivämäärä ja osanottajan nimi esim. Ville Valmentaja 24.12 Raija Ratsastaja.

HUOM! Maksu maksetaan niin, että se näkyy tilillä valmennusta edeltävänä päivänä.

Jos ratsastaja sairastuu, hevonen ontuu tms. on valmennukseen saapuvan hankittava tilalleen korvaava ratsukko tai lainahevonen. Rahat palautetaan ainoastaan siinä tapauksessa, että valmennus peruuntuu (esim. pakkasen takia tai valmentajan esteen vuoksi). Pakkasraja -15C.

Estevalmennuksiin osallistuvilta edellytetään osallistumista radan rakennukseen tai purkamiseen.

Kaikkien viihtyvyyden takaamiseksi: korjaathan hevosesi jätökset maneesista/tallialueelta valmennuksen jälkeen.