Valmennustoiminta

Merja "Memmu" Koiviston kouluratsastusvalmennukset

yksityistunnit ja/tai ratsutus 45 min jäsenelle 45€, kannatusjäsenelle 60€ ja ei-jäsenelle 65€

Ei erillistä maneesimaksua.

HUOM!

MUITA VALMENNUKSIA  JÄRJESTETÄÄN JÄSENTOIVEIDEN JA RIITTÄVIEN OSALLISTUJAMÄÄRIEN PUITTEISSA

Ilmottautuminen ja maksuohjeet

Ilmoittautumiset ensisijaisesti Artridersin facebook-sivuilla (tai numeroon 040 529 1961 / Mire).

Ilmottautumiset valmennuksiin ovat sitovia.

Valmennus maksetaan seuran tilille:
FI91 5069 0120 0267 91

Maksun viestikenttään valmentaja, päivämäärä ja osanottajan nimi esim. Ville Valmentaja 24.12 Raija Ratsastaja.

HUOM! Maksu maksetaan niin, että se näkyy tilillä valmennusta edeltävänä päivänä.

Jos ratsastaja sairastuu, hevonen ontuu tms. on valmennukseen saapuvan hankittava tilalleen korvaava ratsukko tai lainahevonen. Rahat palautetaan ainoastaan siinä tapauksessa, että valmennus peruuntuu (esim. pakkasen takia tai valmentajan esteen vuoksi). Pakkasraja -15C. Valmentajasta riippuen valmennuksia toteutetaan myös kylmemmässä säässä, mutta pakkasrajan ylittyessä ratsastajan peruessa osallistumisensa, maksu palautetaan.

Estevalmennuksiin osallistuvilta edellytetään osallistumista radan rakennukseen tai purkamiseen.

Kaikkien viihtyvyyden takaamiseksi: korjaathan hevosesi jätökset maneesista/tallialueelta valmennuksen jälkeen.

Koulutustoiminta

SRL on luonut KAVIOURA-oppimisympäristön, jossa on kattava koulutuskokoelma eri tarpeisiin aloittelevasta ratsastajasta kilpailijaan. Sinne voi jäsenenä kirjautua jäsenhuoneen oma.ratsastus.fi kautta omilla tunnuksilla ta käydä tutkimassa tarjontaa vierailijana. Alla olevalla painikkeella pääset suoraan kirjautumissivulle.

Kurssit ovat ilmaisia. Sivustolta löytyy esimerkiksi hevosharrasukseen tutustujalle TALLILLE!-kurssi, jolla kerrotaan millainen eläin hevonen on ja kuinka sen kanssa toimitaan turvallisesti. Kilpailemisesta kiinnostuneille löytyy esimerkiksi SÄÄNTÖKOULUTUS-kurssi, johon kannattaa tutustua jo ennen harjoituskilpailuihin osallistumista.