Strategia

ARTRIDERSIN STRATEGIA VUOSILLE 2023-2026

SRL on laatinut oman strategiansa vuosille 2023- 2026 ja Artriders on luonut siihen pohjaten omansa. SRL:n visiona on olla ”Vahva, vastuullinen ja avoin ratsastusyhteisö ja kumppani”.  Artridersin visiona on olla avoin ratsastusyhteisö kaikille lajista kiinnostuneille. Olemme pieni ja helposti lähestyttävä ratsastusseura.

SRL:n tarkoitus on edistää ihmisten ja hevosten hyvinvointia yhdistämällä ratsastusyhteisön voimat alan kehittämiseksi sekä mahdollistaa kestävä harrastus- ja urheilutoiminta mahdollisimman monelle. Artriders haluaa myös toiminnallaan edistää ihmisten ja hevosten hyvinvointia. SRL:n strategiset tavoitealueet ovat arvoa tuottavat palvelut ja valmennustoiminta, aktiivinen ja hyvinvoiva ratsastusyhteisö sekä ammattimaisuus ja korkea hevosalan osaaminen. Näiden tavoitelaueiden suuntaisesti on Artridersin toimintaa rakennettu.

SRL:n tärkeimmät arvot ovat yhteistyö, vastuullisuus ja edelläkävijyys. Artridersin arvot ovat yhteisöllisyys ja yhdenvertaisuus. Artridersin toiminta on tarkoitettu ihan jokaiselle, olitpa sitten aloitteleva tai kokeneempi tuntiratsastaja, maastoissa samoilija, tavoitteellisesti kilpaileva, ratsastajan vanhempi, hevosenomistaja, hoitaja tai muuten vaan lajista kiinnostunut. Seuratoiminta yhdistää kaikenikäisiä hevosharrastajia, seurassamme on hyvä henki ja paikka ihan jokaiselle.