Jäsenasiat

MEILLÄ ON HOUKUTTELEVAT JÄSENEDUT !

Jäsenedut täysjäsenelle 2022:

• Hippos-lehti
  • Pohjolan urheiluvakuutus
  • SRL:n Jäsenhuone
  • alennuksia yhteistyökumppaneilta
  • oikeus lunastaa kilpailuluvat
  • Mahdollisuus suorittaa erilaisia ratsastus- ja hevostaitomerkkejä

Alennuksia osallistumismaksuista seuran kilpailuihin, valmennuksiin ja retkille

Kilpailutuki: Alue-ja kansallisella tasolla kilpailevat voivat hakea avustusta kilpailulupaan saman vuoden joulukuun 15pv mennessä. Seuran jäsentä tuetaan hakemuksen perusteella 50% lupamaksusta jos vuoden aikana vähintään 2 hyväksyttyä suoritusta omalla tasollaan ja jos väh. 2 sijoitusta, voi saada 100% lupamaksusta. Tuen myöntäminen edellyttää, että jäsen on osallistunut seuran talkoo/varainhankintatoimintaan tai toimihenkilönä oloon kys. vuoden aikana.Liitä hakemukseen kilpailutulokset, päivä ja aika sekä tekemäsi talkootyö tms. seuran hyväksi.

Valmennus tai ratsastustuntituki: vaihtoehtoinen tuki kilpailutuelle. Voit saada tukea valmennus-tai ratsastustunneista paikasta riippumatta,seuran jäsentä tuetaan hakemuksen perusteella 10%/max 50 e maksuista . Tuen myöntäminen edellyttää, että jäsen on osallistunut seuran talkoo/toimihlö/varainhankintatoimintaan kys. vuoden aikana.Liitä hakemukseen kuitit, sekä ilmoitus tekemästäsi talkootyöstä tms. seuran hyväksi. Muista lähettää hakemus viim 15.12.

Jäsenedut perhejäsenelle 2022:

• Samat edut kuin täysjäsenellä, ilman Hippos-lehteä ja mahdollisuutta A- tai B -kilpailulupaan ja toimihenkilölisenssiin.
  • Perhejäsenen täytyy asua samassa taloudessa täysjäsenen kanssa ja kuulua samaan seuraan kuin täysjäsen.

Jäsenedut kannatusjäsenelle 2022:

•  Kannatusjäsenyyteen ei kuulu SRL:n etuja.
  •  Mahdollisuus osallistua edullisesti seuran järjestämille retkille.
  •  Jäsenalennus valmennuksiin ja kilpailuihin (edellyttää jonkun ratsastusseuran jäsenyyttä)

Jäsenmaksut 2022:

Seniori     64,00€               Perhejäsen seniori  37,00€

Kannatusjäsen 15,00€

Juniori      57,00€               Perhejäsen juniori   33,50€

Jäsen on juniori-ikäinen vielä sen vuoden, kun hän täyttää 18 vuotta.

Liity  jäseneksi SRL:n Liity seuraan palvelussa.

Jäsenmaksut hoidetaan SRL:n jäsenmaksupalvelun kautta.