Tapahtumat ja retket

Seura järjestää mahdollisuuksien mukaan erilaisia tapahtumia, joista viimeisimpänä Syystapahtuma, jossa oli mm. keppariestekisat ja talliesittely...

.. ja tietenkin pikkujoulut, joiden yhteydessä palkittiin seuran Artridersilaisia.  Olemme pieni seura, jossa on tilaa kaikenlaisille harrastajille puskaratsastajista, poninrapsuttelijoista ja talleilla hääräilijöistä aina alkeistuntilaisiin ja kilpakenttien valloittajiin saakka.Halusimmekin nyt nostaa esiin sitä, miten monenlaisia kykyjä ja taitoja hevosharrastuksessa tarvitaan. Ja erityisesti sitä asennetta, jota haluamme jäseniemme edustavan jatkossakin. Jokainen jäsen olisi palkinnon ansainnut, mutta siihen ei ihan pystytty.

Kymmenen junioria palkittiin titteleillä:

Vuoden junioriharrastaja - Emma Huhtalan

Vuoden uusi hoitajakyky - Viivi Töyrylä

Vuoden sitkeä selviytyjä - Viivi Nyberg

Vuoden ratsastajalupaus -Saaga Rosten

Vuoden liimapeppu - Bea Siltala

Vuoden esteetikko - Anni Immonen

Vuoden häärääjä - Erika Seppälä

Vuoden aktiivijäsen - Alexandra Simola

Vuoden itsensä haastaja - Henna Lanne

Vuoden hevosenhoitaja ja

Vuoden kehittyjä - Maiju Hasu

Neljä senioria palkittiin titteleillä:

Vuoden henkilö - Mira Sillanmäki

Vuoden persoona - Piia Siltala

Vuoden mahdollistaja - Sanna-Kaisa Liukkonen

Vuoden menestyjä - Lea Salonen

Eniten hämmennystä lienee aiheuttanut liimapeppu-titteli, joka on puheenjohtajan antama nimitys ratsastajille, jotka pysyvät hevosen yllättävissäkin liikkeissä selässä kuin liimattuna, myös ilman satulaa. Jokaisen tittelin takana on vahvat perusteet. Katsotaan keitä palkitaan ensi vuonna ja millaisin perustein.

Tunnerikkaita hevosteluhetkiä kaikille!

Tampereen Hevoset-messut

Teimme mahtavan retken piiiiiitkän tauon jälkeen Tampereen Hevoset-messuille la 9.4. 2022.

Jokaiselle oli jotain; nähtiin upeita esityksiä, kisahumua ja klinikoita, tungeksittiin expo-alueen tarjonnasta haltioituneina (mm. oman kylän HippuZen oli edustettuna), nähtiin tuttuja, räpsittiin kuvia sometähtien ja ihanan Korumies Arvin kanssa, testattiin montesimulaattoria ja paljon muuta. Väsyneet, mutta onnelliset messuilijat jaksoivat vielä höpötellä heppajuttuja matkatessaan kotiin täyden päivän jälkeen Matka-Majurin Jarin turvallisessa ja jouhevassa kyydityksessä. Kiitos kaikille asianosaisille!

Hevoset Bastionissa

Tapahtuma järjestetään Haminassa 8-12.6.2022. Pohdimme lähempänä tapahtumaa mahdollisuutta tehdä retkeä tähänkin tapahtumaan.